کوله پشتی
قوطی عطاری
شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : میرقیصری
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : میرقیصری

براي مشاهده مطلب با تصوير فايل زير را دانلود كنيد.

 

 

گاهی از اوقات فلش شما در هنگام اتصال به یک کامپیوتر ویروسی همه فایلها و پوشه های شما را مخفی می کند. برای اطمینان از اینکه فلش شما هنوز دارای اطلاعات است می بایست حجم فلش خود را چک کنید. برای اینکار بر روی درایو مورد نظر کلیک راست نموده و گزینه properties را انتخاب کنید. این پنجره فضای آزاد و خالی فلش شما را نشان می دهد.

Used space = فضای استفاده شده

Free space = فضای آزاد

البته در ویندوز 7 می توانید با انتخاب گزینه content از منوی view حجم کلی و فضای آزاد دیسک را مشاهده کنید.

 

پس از اطمینان از خالی نبودن فلش ؛ ابتدا فلش خود را با يك سيستم سالم كه ويروسي نيست ويروس يابي كنيد. حال برای نمایش فایلهای مخفی شده به صورت زیر عمل کنید.

My computer  را باز کنید. سپس منوی Toolرا بازکنید.

گزینه Folder Option  را اجرا کرده سپس از سربرگ View این کار زیر را انجام دهید.

نکته: در ویندوز 7  به جای منوی tools گزینه Organize را کلیک کنید.

اکنون فایلها و پوشه های مخفی شده به صورت کم رنگ نشان داده می شوند.

گاهی از اوقات تمام فایلها و پوشه های شما در یک پوشه مخفی قرار می گیرد که می بایست همه فایلها را به root (ریشه) برگردانید. بدین صورت که ابتدای همه فایلها را با کلید Ctrl+A انتخاب گرده، سپس کلیدهای Ctr+X (cut) را بزنید. به root  برگردید و سپس کلیدهای Ctrl+V (paste) را بزنید تا فایلها و پوشه ها به ریشه فراخوانی شوند.

نکته: چنانچه کامپیوتر ویروسی باشد با هر بار وصل کردن فلش باید مراحل باید مجددا انجام شود.

نکته2: برای آشکار کردن فایلها و پوشه هایی که صفت مخفی (Hidden) دارند، باید بر روی آنها کلیک راست نموده و گزینه properties را انتخاب کنید. از پنجره ظاهر شده تیک گزینه hidden را بردارید. گاهی از اوقات این قسمت غیر فعال می شود و به صورت عادی قادر به آشکار کردن فایلها و پوشه های مخفی نیستید.

برای آشکار کردن دائمی فایلها و پوشه های مخفی

دستورات زیر را به دقت انجام دهید تا بتوانید فایلها و پوشه های مخفی را به حالت عادی بازگردانید.

Start  را باز كنيد. در قسمت Run دستور Cmd را بنويسيد. تا صفحه مشکی dos مانند ظاهر شود.

در صفحه Dos كه ظاهر مي شود دستور زير را بنويسيد.

Attrib   /d    /s   –h   –s   g:\*.*                                              بین دستور و هر قسمت فاصله باید باشد

 

نكته: به جاي درايو  G: نام درايوي كه به فلش اختصاص داده شده است را بنويسيد. پس تايپ دستور چند دقيقه صبر كنيد. تا فايلها و پوشه هاي مخفي آشكار شوند. (مقدار زمان به حجم و تعداد فایلهای مخفی شده بستگی دارد.) اگر بلافاصله پیام خطا ظاهر شد یعنی در قسمتی از دستور مشکل وجود دارد.

اگر نشد از دستور را به صورت  زير استفاده كنيد.

G:8

Attrib   /d    /s   –h   –s     *.*

اگر نشد با من تماس بگیرید. 09125524194 (میرقیصری)

 

22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

در مورد شخصیت:

1- زندگی خود را با هیچ کسی مقایسه نکنید: شما نمی‌دانید که بین آنها چه می‌گذرد.

2- افکار منفی نداشته باشید، در عوض انرژی خود را صرف امور مثبت کنید.

3- بیش از حد توان خود کاری انجام ندهید.

4- خیلی خود را جدی نگیرید.

5- وقتی بیدار هستیدبیشتر خیال‌پردازی کنید.

 

22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

گزیده ای از کتاب روابط معلم و دانش آموز، نوشته هایم گینات

فصل دهم  (رسمها و رویه های سودمند)

-      چه کسی باید سئوال کند؟

روش حاکم بر کلاسهای درسی که در آنها از رسوم قدیمی پیروی می شود، روشی مصنوعی و غیر منطقی است. معلم درباره موضوعی که می داند، از دانش آموز، که آن موضوع را نمی داند سئوال می کند. در برخی از مدارس، برای قطع کردن این جریان سنتی کسالت آور، قاعده پوچ مذکور را مهر بطلان زده اند. دانش آموز، از همان سال نخست یاد می گیرد که سئوال کند. جستجو برای یافتن سئوال، جزء مکمل و لازم مطالعه را تشکیل می دهد. البته بر سئوالتی که دانش آموز می تواند طرح کند، تاکید می شود. سپس به بررسی کیفیت سئوال می پردازند.

یکی از معلمها برای آنکه انگیزه طرح سئوال در دانش آموزان را ایجاد کند نوعی بازی را در کلاس باب کرد. کیفی با خود به کلاس آورد و به شاگردانش گفت که در داخل این کیف، کامپیوتری هست و این کامپیوتر می تواند به هر سئوالی پاسخ دهد. پرسید: می خواهید به چه سئوالی پاسخ دهد؟

دهها سئوال توسط دانش آموزان پرسیده شد که بعضی از آنها عبارتند از:

-      من کی متولد شده ام؟

-      نام خانوادگی مادر من چیست؟

-      ما در مورد مسئله ویتنام چکار باید بکنیم؟

-      چرا بزرگترها همیشه از دست جوانها عصبانی اند؟

-      ما چرا در مدارس نمی توانیم به خودمان نمره بدهیم؟

-      اگر هر از راه رسیده ای بمب هیدروژنی درست کند، آیاد روز نمی رسد که یکی بمب هیدروژنی پرتاب کند؟

-      اگر عشق و محبت مرده، پس چرا وقتی با دوستم هستم انگار می خواهم پرواز کنم؟

-      از پاریس تا لندن چند مال فاصله هست؟

سپس معلم به شاگردان کلاسش گفت که جواب بعضی از سئوالها از قبل معلوم است و هزینه استفاده از کامپیوتر به قدری بالات که نمی توان به آنها پاسخ داد. دانش آموزان نگاهی به فهرست سئوالاتشان کردند و چنین سئوالاتی را خط زندند. مثلا «من کی متولد شده ام؟» سپس معلم نکته ای را فاش کرد و گفت این کامپیوتر در پاسخگویی به سئوالات مبهم دچار مشکل می شود. مثلا، در سئوال «ما در مورد مسئله ویتنام چه کار باید بکنیم؟» منظور از «ما» چیست؟ منظور از «باید» چیست؟ آیا باید اخلاقی یا باید سیاسی منظور است؟ یا در سئوال از پاریس تا لندن چند میل فاصله است؟ منظور از «میل» چیست؟ میل هوایی یا دریایی؟

دانش آموزان زود فهمیدند که در داخل آن کیف، کامپیوتر معجزه گری نیست. اما این بازی «کیف و کامپیوتر» را ادامه دادند و اصرار کردند که این کیف در هر جلسه در آنجا باشد.

 جین ( jean) ، دانش اموز سیزده ساله ، در حالی که از دست آقا معلم عصبانی بود، از بد دهنی و امر و نهی کردنهای معلمش گله مند بود. می خواست به کلاسی دیگر انتقالش بدهند. مادر از او خواست که شکایتش را بنویسد. جین شرح حالش را در نامه ای نوشت و به دست مادرش داد. نامه را خطاب به معلم نوشته بود:

 

به معلمم ، آن ظالم ستمگر

دلم می خواهد بدانید که شما یکی از علل اصلی رفتن من از این کلاس هستید. دلم به حال کسی که شما درسش داده اید می سوزد. ای کاش یکی مثل خودتان معلمتان می شد. لایق هم بودید. شما خودخواهید ، ملاحظه ی کسی را نمی کنید، و غرورتان پوچ و تو خالی است. هیچ وقت چیز خوب و محترمانه ای به من نمی گویید. همیشه بدجنس و بدرفتارید. فقط بلدید بگویید « خفه شو ، زر نزن ، بیشعور . »

البته نمی توانید به من کاری داشته باشید ، چون خوشبختانه ، من یکی تحت نفوذ و سلطه ی حضرت عالی نیستم. اگر بودم که الان زیر خاک خوابیده بودم.

شما تنها شخصی هستید که من از او متنفرم ، تازه اگر لایق آن باشید که شخص خطابتان کنند.

 

 با تقدیم کینه و نفرتی که در دل دارم

یکی از شاگردان سابق

مادر این نامه را با صدای بلند ، شمرده ، و آهسته خواند. جین به دقت گوش داد. نامه براستی بیانگر احساسات او بود. کیف می کرد وقتی کلماتش را از زبان مادرش می شنید. نتیجتاً ، از شدت عصبانیتش کاسته شد، و نامه هرگز پست نشد. مادر به داد او رسیده بود.

معلم سعی کرد یک مسئله جبر را برای رونالد توضیح دهد. وقتی رونالد مسئله را نفهمید، معلم به طرز اهانت باری گفتک «متاسفم، جانم. این تنها کاریست که می توانم برایت انجام دهم. برای فهمیدن مسائل جبر آدم باید هوش و ذکاوتی داشته باشد»

رونالد، آزرده و عصبانی، به سرجایش برگشت. وقتی دانش آموز موفق نمی شود توضیح ما را بفهمد، بهتر است این امر را بیشتر به روش توضیحمان نسبت دهیم تا به کم هوش دانش آموز. معلم برای آنکه مانع از شرمساری دانش آموز بشود، می تواند بگوید: «من در روشن ساختن این مسئله مشکل دارم. چطور است روش دیگری به کار بگیرم.»

گفتاری که تدافعی نباشد و در آن به کسی تهمت و افترا نزند، در دانش آموز انگیزه ای به وجود می آورد تا هر چقدر می تواند تلاش کند.

 

چگونه انگیزه نوشتن در دانش آموزان ایجاد کنیم؟ ص 242

جیمز، دانش آموز شانزده ساله، گزارش بیش از حد کوتاهی را به دست معلمش داد. معلم، به جای سرزنش و موعظه، نوشت: "گزارشت جالب توجه بود،‌ب فشرده و مختصر بود. با این حال، وقتی آن را تا به آخر خواندم، بعد به خودم گفتم که ای کاش بیشتر از این بود و باز هم می خواند."

جیمز انگیزه یافت تا گزارش های طولانی تری بنویسد.

22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

چرا یادگیری تایپ ده انگشتی؟

1-سرعت بالا در تایپ مطالب و متون.

2- صرفه جویی در هزینه تایپست و برق مصرفی

3-سرعت بیشتر نسبت به نوشتن با دست

4- داشتن یک مهارت اضافه تر

5- امکان ویرایش مطالب کامپیوتری در مقایسه با مطالب دست نوشته

6-صرف زمان کمتر در کار با رایانه و پرداختن به سایر امور.

 

دوره كامل تايپ ده انگشتي، جهت كسب مهارت تايپ سریع (با سرعت حداقل 180 كليد در دقيقه بدون نگاه به صفحه كليد) و دريافت مدرك بين الملي آن، حدود 4 ماه است. اما می توان در چند جلسه ده دقیقه ای اصول آن را آموزش داد و با هر دقیقه تمرین، مهارت خود را بیشتر کرد.

 

نکته اول: توجه به نکات پیش از تمرین

انتخاب صندلی مناسب و طرز صحیح نشستن.

1- انتخاب صندلی مناسب بسیار مهم است. ارتفاع صندلی باید به گونه ای باشد که کف پاها به راحتی بر روی زمین قرار گیرد. دقت کنید که صندلی های چرخ دار، معمولا قابل تنظیم هستند، ارتفاع آنها را با توجه به قد و اندازه پای خود تنظیم کنید. گاهی از اوقات صندلی های پلاستیکی یا صندلی های غذا خوری آشپزخانه از بعضی از صندلی های اداری و چرخ دار بهتر هستند.

2- صندلی باید دارای پشتی بلند باشد به طوری که کمر و حتی گردن را نگهداری کند. در انتخاب صندلی دقت فرمایید.

برای دریافت فایل پی دی اف یا متن کل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فایل آموزش تایپ ده انگشتی به روش ساده

خواهشمند است پس از مشاهده نظر دهید تا اصلاحات لازم انجام شود.

 

11)  ابتدا فلش خود را با يك سيستم سالم كه ويروسي نيست ويروس يابي كنيد.

22)  Start  را باز كنيد. در قسمت Run دستور Cmd را بنويسيد.

33)  در صفحه Dos كه ظاهر مي شود دستور زير را بنويسيد.

G:                               (نام درایو فلش که ویندوز اختصاص داده است.)

Attrib /d /s –h –s 

نكته: به جاي درايو  G: نام درايوي كه به فلش اختصاص داده شده است را بنويسيد. پس تايپ دستور چند دقيقه صبر كنيد. تا فايلها و پوشه هاي مخفي آشكار شوند.

اگر نشد از دستور زير استفاده كنيد.

Attrib –s –h G:*.* /s /d

22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

1.      روابط غير رسمي سازمان را دست كم نگيريد. مقبوليت شما در درون جمع، محيط كار، پشتيبان محكمي براي ادامه كار، كيفيت بهتر انجام كارها و پذيرش دستورات و راهنمايي هاي شما دركارهاست.

2.      با كارمندان و زيردستان و حتي دانش آموزان خود همان طور رفتار كنيد كه مي خواستيد قبلا با شما رفتار كنند، يا اگر جاي شما با آنها عوض شد ببينيد چه انتظاراتي از مدير و بالادست خود داريد، بهتر است به آنها كمك كنيد تا همانگونه مي خواهيد باشند.

3.      امروز با كاركنان و همكاران خود ارتباط بهتري داشته باش. با يك سلام گرمتر و احوالپرسي بهتر، از مشكلاتي كه قبلا داشته اند سئوال كنيد و پيشنهاد يا راهنمايي و كمك لازم به آنها را داشته باشيد. اين كار به ارتباط بهتر آنها با تو و ابراز عقيده كمك مي كند.


22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

شاید برایتان پیش آمده باشد که نمونه سئوال تایپ شده در Word را در کامپیوتر دیگری باز کرده باشید ولی صفحه بندی و قلمها و تنظیمات همه به هم خورد باشد.

1)     ویژگی فایلهای Pdf در این است که در همه کامپیوتر ها متن و تصویر را به همان شکل نشان می دهد  و در کامپیوترهای مختلف به هم نمی ریزد.

2)     برای خواندن فایلهای Pdf به یک برنامه جانبی مانند Adobe Acrobat Reader یا برنامه Pdf Reader و برنامه های مشابه آن نیاز  است.

3)    برای تبدیل فایلهای Word به  PDF باید یکی از برنامه های Word to pdf یا Pdf Creator یا برنامه های مشابه این بر روی ویندوز نصب گردد. ضمن اینکه کارکرد هر یک با دیگری متفاوت باشد.

پس از نصب برنامه Pdf Crator برای تبدیل فایل Word به Pdf فایل مورد نظر را بازکنید. با زدن کلیدهای ترکیبی Ctrl+P پنجره چاپ را بازکنید. از قسمت Pritner name گزینه Win2pdf را انتخاب کنید و کلید Print را بزنید. در پنجره جدید که باز می شود فایل خود را با نام انگلیسی Save کنید

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری
دوست دارم به سئوالات زير پاسخ دهيد و احساس خود را نسبت به سئوالات زير در قسمت نظرخواهي بنويسيد.

1) اولين باري كه با كامپيوتر آشنا شديد چه زماني بود؟ در چه موقعيتي؟

2) اولين احساس خوبي كه در يادگيري كامپيوتر داشتيد چه زماني بود؟

3) اولين باري كه فكر كرديد كه نمي توانيد به يادگيري كامپيوتر ادامه دهيد؟

4)‌مشوق شما در يادگيري كامپيوتر چه كسي بود؟

5) يكي از خاطرات تلخ در ناتواني كار با كامپيوتر

6) در يك جمله احساس خود را نسبت به كامپيوتر بيان كنيد.

7) در حال حاضر چه استفاده از كامپيوتر مي كنيد.

8) نياز به يادگيري چه برنامه هايي داريد.

9) احساس خود را از شركت در كلاسهاي كامپيوتر بنويسيد.

10) فكر مي كنيد در يك ساعت چقدر مي توانيد كه به كسي كه از كامپيوتر چيزي نمي داند؛ مطلب ياد بدهيد؟

11) سختي ها و مشكلات كار با رايانه چيست؟

مطالبي كه در زير نقل مي كنم واقعي هستند. بعضي از آنها حتي مربوط به انگليسي زبانهاست

به سوتي هاي كه داده اند توجه كنيد. شايد شما هم در ابتداي كار يه همچين گاف هايي هم داده باشيد. اگه دوست داشتيد برام بنويسيد.

تو شرکت مايکر سافت يه قسمتي وجود داره به اسم عيب يابي تلفني و مشاوره ، هر کسي مشکلي داشته باشه راجع به کامپيوتر و برنامه هاي کامپيوتري به اين مرکز زنگ ميزنه و از اون ها راهنمايي ميخواد.

فرض رو بر اين ميزاريم که هر کسي که با کامپيوترکار ميکنه از يه دانش ابتدايي نسبت به اين دستگاه برخورداره..اونم تو انگليس...
چند تا از مکالمات و مشاوره هاي تلفني اين مرکز رو بخونين ...

مطالبي که مي خونيد مکالمات تلفني واقعي ضبط شده در مرکز خدمات مشاوره مايکروسافت در انگلستان هست


مشتری شماره 1

مرکز : چه نوع کامپيوتري داريد؟
مشتري : يک کامپيوتر سفيد...


مشتری شماره 2

مشتري : سلام، من "مري" هستم. نمي تونم ديسکتم رو دربيارم
مرکز : سعي کردين دکمه رو فشار بدين؟
مشتري : آره، ولي اون واقعاً گير کرده
مرکز : اين خوب نيست، من يک يادداشت آماده مي کنم...
مشتري : نه ... صبر کن ... من هنوز نذاشتمش تو درايو ... هنوز روي ميزمه .. ببخشيد

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری

 

 دوستم میگفت: توی سنگاپور یه روز پاییزی از یه دست فروش یه چتر میخره 4 دلار
میگفت: فرداش كه بارونی هم بوده از همونجا رد میشده یارو چترارو میفروخته یه دلار
میگفت: بهش گفتم دیوونه ای؟ امروز كه همه نیاز دارن. گرونتر چرا نمیدی؟
یارو بهش گفته: اهل كجایی؟ خجالت بكش!


 

مادر و پدر دوستم از مکه اومده بودن ، دوستم هم جوگیر میشه کار کنه. بعد از رفتن مهمونای غریبه میره تو آشپزخونه می بینه چند تا بطری آب هست ، در راستای مرتب سازی آشپزخونه آبِ بطری هارو خالی می کنه و همه رو میزاره یه گوشه که بده با آشغالا ببرن بیرون...
خلاصه میاد میشینه پیش مامان و بابا و اونایی که هنوز مونده بودن خوب که به حرفاشون گوش می کنه میبینه دارن از آب زمزم و خواصشو این چیزا صحبت می کنن و مامانش می گفته دیگه نذاشتن بیشتر آب زمزم بیاریم ، به هر کس یه کم میرسه....
تازه می فهمه چه گندی زده... زود بر می گرده تو آشپزخونه و بطری هارو از آب پر می کنه و میزاره سر جاشون ، دوستم می گفت : باید بودی موقع خوردن آب میدیدی فامیلامونو....همه از آب لوله کشی شفا می خواستن.. !!!


چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری
فكر مي كنم اولين باري كه به سراغ كامپيوتر رفتم سال 1375 بود و يك دانش آموز افغاني باعث شد تا من براي يادگيري كامپيوتر در كلاس Dos ثبت نام كنم.

سال 67 بود كه كلاس اول دبيرستان بچه هاي كلاس هر يك براي طرح كاد روزهاي چهارشنبه در جايي مشغول به كار مي شدند. من پيش يكي از همسايه هايمان به نام عباس آقا كه تعمير راديو و تلويزيون داشت مي رفتم. يادم هست كه يكي از همكلاسي هايم كه وضع مالي خوبي داشت براي طرح كاد به تهران مي رفت و مجتمع فني تهران ثبت نام كرده بود و هزينه نسبت قابل توجهي براي كلاس داده بود. يادمه اون موقع حرف از كومودور 64 بود و تازه 4 سال بعد زماني كه ديپلم گرفتم  اولين سري كامپيوتر هاي شخصي به نام 80286 تازه به بازار آمده بود و قيمتي حدود يك ميليون و پانصد هزار تومان داشت كه حدود قيمت يك خانه بود. پس حدود 8 سال طول كشيد تا من به سراغ كامپيوتر بروم

سال 75 بود که در یک مدرسه راهنمایی ریاضی تدریس می کردم. دانش آموز افغانی داشتم که ضمن اینکه درسش خوب بود بازیگوش هم بود. کمی سر کلاس اذیت می کرد.  برای تنبهیش ابتدا باهاش قهر کردم. پس از چند جلسه نشان داد که آروم شده منم از سر دوستی باهاش وارد شدم

کنارش نشستم و از کار و بارش سئوال کردم. گفت که پیش پسر عموش تایپ کار می کنه و من که در جستجوی یادگیری کامپیوتر بودم به منزلشون که نزدیک مدرسه بود رفتم تا ببینم چطوری کار می کنه. اما بنده خدا نتونست چیزی یاد بده

خودم بعد به این فکر افتادم که این چه کاریه؟؟؟؟؟؟

این شد که رفتم کلاس و در آموزشگاه ییوند ثبت نام کردم و فقط سیستم عامل داس رو با تدریس آقای شبستری پشت سر گذاشتم و بقیه اش رو با کار و سئوال و جواب و کتاب کار کردم


 بعد از اون دیگه تقریبا در هیچ کلاسی موفق نشدم که شرکت کنم ولی سعی کردم روزی یک مطلب از هر کسی یاد بگیریم. کتابهای کامپیوتر و جزوات آموزشی و همچنین استفاده از راهنمایی برنامه ها خیلی کمک کرد. توصیه می کنم پیغام های انگلیسی را با دقت بخوانید و بدون توجه از آنها رد نشوید. با دانستن چند کلمه انگلیسی مهم می توانید مفهوم جلمه را دریابید.


چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری

اتراق یا اوتیراخ از ریشه کلمه اوتیرماخ به معنی نشستن

آچار(بازکننده) از ریشه کلمه آچماخ به معنی باز کردن

اردو برگرفته از کلمه یورد به معنی منزل گاه

باتلاق یا باتلاخ(محل فرو رفتن) از ریشه کلمه باتماخ به معنی فرو رفتن

بشقاب یا بشگاب که از دو کلمه بش + گاب تشکیل شده به معنی ظرف خالی

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری
با سلام خدمت دوستان

همانطور که می دانید زبانها موجوداتی زنده به حساب می آیند و سکون در آنها راه ندارد. به ویژه امروزه که ملتها و افراد از زبانهای مختلف با هم در ارتباطند. نتیجه این ارتباطات وارد شدن لغات و اصطلاحات مختلف از یک زبان به زبان دیگر است.

1.       

Cage

كجه

قفس

2.       

Canal

كانال

آبراهه

3.       

Cancel

كنسل

به هم خوردن

4.       

chart

چارت

نمودار

5.       

Charter

چارتر

دربست (اجاره اي)

6.       

Check

چك (كردن)

بررسی کردن

7.       

Clip

كليپ

تکه فیلم

8.       

Coffee shop

كافي شاپ

قهوه‌سَرا

9.       

Commission

کمیسیون

 

10.   

Commando

كماندو

تکاور

 

 

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری

 

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند که آزمون کتبی و عملی درس کاربرد نرم افزار در جلسه آخر برگزار می شود. خواهشمندیم جهت کسب نمره خوب از مطالعه دریغ نفرمایید.

 

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : میرقیصری

دوستان سلام

در فایل زیر نحوه کار با برنامه توتال ویدئو کانورتر آموزش داده شده است. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش تبدیل فرمت با برنامه توتال ویدئو

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوله پشتی و آدرس mirgheisary.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 81991
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1